FANDOM

Xbox-One1.jpg

Az Xbox One 8. generációs játékkonzol, a Microsoft terméke. 2013-ban jelent meg. Különös tulajdonsága, hogy megfigyelőeszközként is alkalmazható. (Lásd alább!)

Kritika, vádak Szerkesztés

Rengeteg vád érte a Microsoftot hogy a konzol - a felhasználó tudta nélkül - a Kinect (kamera+mikrofon) eszköz segítségével mindent rögzít, majd az adatokat feltölti egy adatbázisba. [1] [2]

Okok:

  • A rajta elhelyezkedő Kinect mozgás- és hangérzékelő eszköz kikapcsolahatatlan, akkor is működik, amikor a konzol nem, és a kamera sötétben is lát.
  • A konzol nem hajlandó elindulni a Kinect csatlakoztatása nélkül.
  • Használatához nem szükséges állandó internetkapcsolat, napi egyszer mégis kötelezően kapcsolódni akar az internetre. [3]

(Vesd össze: Új világrend és Mindent Látó Szem)

Szimbolizmus Szerkesztés

A felhasználók értetlenkedtek hogy miért 'One' a neve a konzolnak, amikor ez már a harmadik sorozat az Xbox családban. Valójában kétfajta szimbolikus értelemmel is bír: egyrészt az Új világrendben a sátánisták előszeretettel használják Isten majmolásaként az 1-es számot a világ egyesítésére, és centralizálására, illetve magára a Sátánra is, másrészt az Xbox logójával összhangban összeolvashatóvá tették az OXO (xbOX One) betűket, ami - akár csak a logó - az okkult XO szimbólumot idézi. Ezt megerősíti az is, hogy a logóban szereplő X-forma nyílásként van ábrázolva, ami felfogható egy kapuként, vagy átjáróként egy bizonyos helyre. (Bővebben lásd: Vénusz-kulcs!)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki