FANDOM

Rfid.verichip-details.gif

Verichip felépítése

A Verichip az Applied Digital Solutions cég által gyártott, RFID (Radio Frequency IDentification, Rádiófrekvenciás Azonosítás) típusú, bőr alá beültethető eszköz, amely az alany személyes adatait (név, lakcím, tartózkodási hely, stb.) tárolja, és ezeket külső kérésre (RFID-olvasóval) előhívhatóvá teszi.

A chip nagyfokú visszaélésekre ad lehetőséget. Felhasználható az Új Világrend totális kontrolljának eszközeként, ezért sok emberből nagy ijedtséget és felháborodást váltott ki, amikor napvilágra került a létezése, és egyre inkább ismertté válik.

Az RFID-chipeket régóta alkalmazzák a tenyész- és háziállatok nyomon követésére. Az elmúlt években Amerikában az egészségügyben és büntetés-végrehajtási intézményekben került bevezetésre tesztelés céljából.

Története Szerkesztés

Működése Szerkesztés

Kritika Szerkesztés

Keresztény vallásúak közül és ateista körökből is sokan a Sátán bélyegével azonosítják.

"17. És hogy senki se vehessen, se el ne adhasson semmit, hanem csak a kin a fenevad bélyege van, vagy neve, vagy nevének száma."
Jelenések könyve

Túl sok egyezést lehet felfedezni a Biblia idevonatkozó szövegei és a Verichippel kapcsolatban, mintha a chip feltalálója pontosan úgy alkotta volna meg ahogy az a Bibliában le van írva (pl.: a chip a jobb kézfejbe vagy a homlokba is ültethető). A chippel való ijesztgetés így a Félelem-alapú programozás egyik eszköze is.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki