FANDOM

Trilateral-commission-logo

A Trilaterális Tanács logója

Trilaterális Tanács (vagy más fordításban Háromoldalú Bizottság) : Nemzetek és kormányok feletti befolyásos szervezet, ún. vitafórum.1973-ban alapította David Rockefeller, azzal a céllal hogy erősítse Észak-Amerika, Nyugat-Európa és Japán együttműködését. Tagjai fontos gazdasági szereplők (pl.: multinacionális cégek, bankok igazgatói), politikusok (volt és jelenlegi elnökök).

Magyar részről eddig két tagról derült ki hogy részt vettek a tanács ülésén, Járai Zsigmond volt Magyar Nemzeti Bank elnök, és Kádár Béla az MTA tagja, a Magyar Nemzeti Bank Monetáris Tanácsának volt tagja, a Magyar Közgazdasági Társaság volt elnöke, volt magyar nagykövet az O.E.C.D felé.

A szervezet gyakorlatilag nem (vagy nagyon ritkán) szerepel a fősodratú médiában, a titkolózása összeesküvéseket szült az alternatív médiában.Az elméletek szerint a tanács akkora hatalommal rendelkezik, hogy más országok sorsa felett dönt, pl.: hogy melyik ország mikor és ki ellen indítson háborút, vagy az általuk birtokolt tőkét hol és milyen mennyiségben fektessék be, vagy ellenkezőleg, vonják ki. Gyakran az Új Világrenddel hozzák összefüggésbe, előkészítőjének/végrehajtó hatalmának tartják.

B-trilateral

A szervezet logójából kiolvasható a 666.

Története Szerkesztés

Kapcsolat az Irányítókkal Szerkesztés

Trilaterális Tanács hivatalos weboldala
Trilaterális Tanács kapcsolati hálója (2009)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki