FANDOM

SteveJacksonFromUsaIn2006

Steve Jackson 2006-ban, io.com-os pólóban (vesd össze: IO)

Steve Jackson (született 1953-ban), amerikai játéktervező, a Steve Jackson Games alapítója és tulajdonosa.

Munkássága során szinte kivétel nélkül az Új Világrendről, és az Illuminátusokról szóló játékokat készített, töménytelen információs mennyiségben. Az eredetileg 1982-ben kiadott, majd 1995-ben bővített változatban is megjelenttetett Illuminátus kártyajátéka világhírűvé tette, minek után felfedezték, hogy az egyik kártyalapon már évekkel a megtörténte előtt (pontosan nem tudni melyik kiadásban) világosan megrajzolta a 2001. szeptember 11-i merényletek egyik legismertebb pillanatát, a Világkereskedelmi Központ ikertornyaiba az egyik repülőgép becsapódása utáni robbanást (a repülőgép nem ábrázolódik). A kártyajáték ezen felül is számos a valóságban helyt álló üzenetet rejt magában. Bővebben lásd: ott!

Nem tévesztendő össze az angliai Steve Jackson játéktervezővel, aki 1951-ben született, és akivel volt közös munkája is a Fighting Fantasy (Magyarországon: Kaland Játék Kockázat) elnevezésű lapozgatós játékkönyv-sorozatban.

Munkássága Szerkesztés

A Steve Jackson Games honlapja

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki