FANDOM

A Sátánizmus Szerkesztés

A Sátánizmus egy (nem egységes) filozófiai rendszer, melynek lényege az Isten bírálata, elutasítása, és helyette a Sátán imádata, szolgálata. Az Irányítók legfőbb eszmerendszere.

Leggyakoribb ismérvei Szerkesztés

  1. Az egó, önmagunk imádata
  2. A test és az anyagi létezés dicsőítése, központba állítása
  3. A Sátán Istenként való megjelenítése, vallásos jellegű, rituális imádata
  4. A lelkiismeret gátként való értelmezése, lelkiismeret nélküliségre törekvés
  5. A determináció, a korlátoltság rémképének elkerülése, eltörlésének vágya
  6. Fekete mágia használata
  7. A sátáni/démoni megszállottságra való törekvés tudás és hatalom szerzése érdekében
  8. Hazugság, manipuláció
  9. Áldozatok bemutatása a Sátánnak (rituálék keretei között)
  10. Fokozott érdeklődés a mágia és "varázslatok" tudománya iránt után.
  11. A fekete szín kedvelése és használata (ruházat, hajszín, körömfestés) .
  12. Kapcsolat teremtés identitásokkal. Általában nézeteikben, hitükben megtalálható lényekkel.

Általános kérdések a Sátánizmussal kapcsolattalan Szerkesztés

  1. Keletkezése a katolikus keresztény egyház "árnyékából", annak ellentétes mintájára jött létre vagy esetleg idősebb Római keresztjeinél?
  2. Milyen kapcsolatban áll a gnosztikus tanokkal?
  3. Sátánizmus menyire összeegyeztethető az ördögimádattal?
  4. Beszélhetünk-e egységes vallástól? Milyen ágai lehetnek?
  5. Középkorban voltak sátánista hívek vagy csak az egyház mondta ezt a jelzők egy nemkívánatos egyénre, csoportokra?
  6. Ha a katolikus keresztény tantételeket teljesen megfordítjuk az újpogányság vagy sátánizmus? Kérdésem eredete azon tény miszerint a keresztények a "pogány"vallásokat keresztény elemekkel töltötte fel, összeolvasztotta a "pogány" vallásokat és feltöltötte azokat a saját nézeteivel.

Szabadkőművesek és a Sátánizmus Szerkesztés

A szabadkőművesek kifejezetten megsértődnek magukban ha sátánizmussal vádolják őket. Olyan mintha barbárnak neveznénk őket vagy parasztnak. De különösebben nem érdeklik őket mivel szándékuk, hogy a profán réteg teljes tévedésben legyenek róluk és/azaz úgy gondoljon rájuk ahogy azt ők szeretnék(ők oktatták) csakhogy ez a kép pozitív legyen. Megnevezés két okból nemtetsző számukra, első ugyebár a negatív kép, másodszor a művesség erős gnosztikus hagyományokkal rendelkeznek amiknek egyik fő alaptétele két ellentétes pont jó-rossz, fényesség-sötétség stb. közötti úton való járás a két ellentét ismerete és az ebből fakadó "megvilágosodás" / "megvilágosult tudat" ! Ezért nevezik magukat az "Igaz Fény Gyermekeinek" (franciából "Fremason" de ez részletesebb tárgyalást kíván). Tehát ha "le sátánistázza" vaki őket félműveltnek kiáltja ki az illetőket ami sértés számukra. Míg a művesek képességeiket minden irányba próbálják tréningezni(mindenre nyitott, rugalmas jelszó stb.) a sátánisták bizonyos egy irányba mennek, némely esetben fanatikusak ami egy műves számára nem dicséret. Ahogy a művesek mesteri munkával egymáshoz hozzák a népeket (Értsd:agresszív asszimiláció) és lebontanak minden (!) falat úgy kovácsolják egybe a világ szinte minden vallását egy nagy felvilágosult vallássá. Ezt úgy halhatjuk a médiában a vallásokkal kapcsolatban hogy, "minden vallás egyenlő, ugyanazt a hegyet másszuk csak más(ik) oldalról". Hogy a sátánizmus menyire van a hegymászók között nem tudnom. Ezt a kérdést talán a sátánizmus vallási toleranciája adja meg. A műves gondolkodásmódja és ideológiája luciferánus/luciferista, vallása pedig véglis akármi lehet szinte. Előnyben részesítik a keleti vallásokat ill. olyan vallási képpel rendelkezhet egy műves ami több összeollózott vallásból áll. Amiben érdemes összehasonlítani őket az a liturgiájuk, öltözködésük(civil és ünnepi viselet), könyveik, történelmük(?), stb.

Romai Katolikus egyház és Sátánizmus Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki