Fandom

Irányítók-wiki

Posta Imre

373pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások6 Share
PostaImre 1.png

Posta Imre

Posta Imre, született Szentes, 1969, november 22., pszichológus, nyugalmazott katonatiszt, publicista, előadó, televíziós személyiség.

2010-től, az MFNK feloszlatásától kezdve a megoldást a tarthatatlan magyar és külföldi közállapotokra egyedül a szervezkedés-független kollektív észheztérésben, illetve a különféle szervezetekben felébredő végrehajtó emberek a Rendszerrel szembeni engedetlenségi ügyködésében látja. (Lásd alább!)

Életrajz Szerkesztés

1992-ben a Bolyai János Katonai Műszaki Főiskolán vegyvédelmi szakán szerzett vegyvédelmi szakmérnök diplomát. 1996-ban a Magyar Honvédség 93. számú Petőfi Sándor Vegyvédelmi Ezred századparancsnokává nevezik ki. 1998-ban a debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetemen pszichológus diplomát szerez. 1999-től a 93. számú Vitéz Háry László Vegyes Repülőosztály pszichológusa, humán részlegvezető. 1999-2000 között a Fiatalkorúak Büntetés-végrehajtási Intézetének pszichológusa. 2003-ban szimbólumterapeuta tanfolyamon végzett, 2005-ben klinikai szakpszichológusi, 2006-ban pedig munka és szervezet szakpszichológusi képesítést szerzett. 2005-2006 között az ORFK Köztársasági Őrezred laboratóriumvezető pszichológusa. A 2006-os magyarországi eseményekről szóló Rend-Őr-i-Gaz-ság című könyve miatt elbocsátották a Köztársasági Őrezredtől, majd nyugalomba vonult. Azóta a politikai és rendészeti háttérfolyamatok kutatásával és nyilvánosságra hozásával foglalkozik könyvein, előadásain, televíziós szereplésein és blogján keresztül. Fő témái a politikai-rendészeti korrupció és az ország kifosztása idegen (elsősorban izraeli) érdekek szolgálatában. Munkássága miatt többször került összetűzésbe a magyarországi hatóságokkal és az izraeli MOSSAD-dal. 2009-re országos ismertségre tett szert, elsősorban a "nemzeti radikálisok" körében. 2010-ben egy párt, a Magyarok Felelős Nemzeti Kormánya (MFNK) megalakításán kezdett el fáradozni, majd megsejtve a pártoskodásba való remény vetésének hibáját, "bűzét", ezt feloszlatta, de napjainkig (2013) is az erre emlékeztető magyarnemzetikormany.com domain alatt működik blogja.

Könyvei Szerkesztés

  • OLAJOS AKTÁK - Feketén-fehéren (Versus Duo Kft., 2006)
  • REND-ŐR-KÖZ-I-GAZSÁG (Versus Duo Kft., 2006)
  • REND-ŐR-I-GAZEMBEREK (Versus Duo Kft., 2008)
  • RENDŐR SZAK-SZERVEZETT HÁBORÚ I. kötet (Versus Duo Kft., 2008)
  • RENDŐR SZAK-SZERVEZETT HÁBORÚ II. kötet (Versus Duo Kft., 2008)
  • MAGYAR VÁGY - Ádáz versek, szólamok (Versus Duo Kft., )

Bírálata Szerkesztés

Munkásságát kritikus szemmel figyelemmel követők közül legtöbben azt róják fel neki, hogy gyakorlatilag bármilyen, hozzá eljutott, alapvetően hihetőnek tűnő információt kritika és utánajárás nélkül közzétesz (pl. izraeli tankok a TESCO-mélygarázsban, Vona Gábor Bar Mitzva meghívója), illetve, hogy írásai nem kellően koherensek, objektívek, hanem túlságosan hangulatkeltőek, nyugtalanságot, szorongást okoznak az olvasóban.

A személyével kapcsolatos ügynökvádak ugyanakkor nemcsak bizonyítékot nélkülöznek, hanem határozott állításokat, kijelentéseket is (kinek dolgozik, mióta, miért, stb.)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki