FANDOM

Piramis.jpg

Piramis Mindent Látó Szemmel az egydollároson

A piramis az Irányítók, azon belül is elsősorban a szabadkőművesek és az Illuminátus egyik közkedvelt szimbóluma, amely az élet minden területén előfordul - leggyakrabban cégek logójában, és a tömegmédiában/szórakoztatóiparban találkozhatunk vele.

Kétdimenziós ábrázolás esetén háromszögként alkalmazzák. Előfordul egyéb hozzáadott szimbólumokkal is, pl: Mindent Látó Szem, vagy Kereszt.

Eredete Szerkesztés

Jelentései, értelmezése Szerkesztés

A piramis nem csupán utalás az atlantiszi jogfolytonosságú óegyiptomi birodalomra, de egyúttal az Irányítók által elérni kívánt társadalmi rendszer felépítését is nagyon jól szemlélteti. Ebben az emberiség legnagyobb része a társadalmi "hierarchia" legeslegalján, mint proletárok helyezkednek, és szintenként felfelé haladva egyre kevesebben uralkodnak az alattuk lévőkön, míg nem eljutunk a "királyig", aki mindent és mindenkit egy kézben pontosítva, saját kénye-kedve szerint kontrollálhat, és ezért nem tartozik felelősséggel, elszámolással senki felé (ha így lenne, akkor a piramis lefelé "építkezne", és a "király" legalul helyezkedne el, akire a legnagyobb nyomás, és felelősség rakódna le teherként, akinek minden mozdulata mindenkiért felelne, és nem pedig uralkodna rajtuk). A szimbólum külön ábrázolja az egymásra épülő, "zárt" téglák segítségével, hogy a rendszerben a kompartmentalizáció elve, azaz az egymástól elszeparált létezésben tartás, információs-megvonás uralkodik, ami az információs-háború kényszerét szüli a mindannyiunkból kikívánkozó fény-felszabadítás távoli reményeként.

Egyéb jellemzők Szerkesztés

  • Csonka piramis: A csonka vagy befejezetlen piramis a Nagy Művet, vagyis az Új Világrendet jelképezi, aminek a tetején a Sátán/Fényhozó fog uralkodni
  • 666 képi megjelenítése: A szabályos háromszög szárai 60 fokot zárnak be egymással, ebből az értékből három hatos olvasható ki (mint a számmisztika más eseteiben, úgy a nullát itt is figyelmen kívül lehet hagyni)
  • Csúcsán álló piramis:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki