FANDOM

A Népességcsökkentési program az Irányítók Félelem-alapú programozásának egyik alprogramja, a kontroll egyik eszköze.

Gyakorlatban Szerkesztés

  • Szándékosan elszórt hírek, fizetett tanulmányok, dokumentumfilmek, mozifilmek megjelentetése félelemkeltés céljából.
  • Előre legyártott bizonyítékok, titkosnak álcázott, valójában nagyon is szem előtt hagyott kormányprogramok, szervezetek létrehozása amik a Népességcsökkentési programhoz köthetők (FEMA-táborok, 100 000 műanyag koporsó, stb.)
  • Előre összeállított összeesküvés-elméletek elszórása és terjesztése az interneten

Érvek a Népességcsökkentési program mellett Szerkesztés

  • A Föld nem tud ennyi embert eltartani ilyen pazarló és kizsákmányoló gazdasági rendszerben

Ha mindenki amerikai életszínvonalon szeretne élni, akkor 6-7 Föld bolygóra lenne szükségünk, hogy ezt biztosítsuk.

  • A népesedési problémák elsősorban a gazdaságilag elmaradott területeken jelentkezik, ezért ott valóban szükséges lenne egyfajta születésszabályozás.

Cáfolat Szerkesztés

Nepesseg01.jpg

A Föld népessége már nagyon régóta nő, eltérő sebességgel, de növekszik - a folyamatos háborúskodást, lokális válságokat (éhínség, természeti katasztrófák) is beleszámítva.Az ipari forradalom okozta népességrobbanás óta ez a tendencia felgyorsult.

Állítások :

  • "Az Irányítók egy X számra akarják csökkenteni a Föld népességét, mert úgy könnyebben tudják majd kordában tartani az emberiséget" :

A népességet a jelenlegi mennyiségén is (6-7 milliárd) nagyon jól tudják kontroll alatt tartani a tömegmédián és a különböző elmemanipuláló eszközökön/programokon keresztül.

  • "A globális elit annyira szűk látókörű és kapzsi hogy még több erőforrást akar megkaparintani magának, ezért csökkenteni kell a népességet hogy ne a népesség ne használja el az elit elől a többi erőforrást" :

Az Irányítóknak nagyon is érdeke hogy a népesség fogyasszon (lásd Környezetszennyezés), ráadásul addig is le van foglalva valamivel.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki