FANDOM

MolnarFArpad hirhatter-com.jpg

Molnár Ferenc Árpád

Molnár Ferenc Árpád (szül. Kecskemét, 1972. november 11.-én vagy 13.-án (?) -) médiaszemélyiség, publicista, jogvédő, a Hírháttér főszerkesztője; önmagát minden idők legnagyobb Echelon-tanújának nevező személy.

Életrajz Szerkesztés

Kecskeméten született egy katonatiszt és Retezár Mária, Magyar László orvosezredes titkárnő gyermekeként. Állítása szerint gyermekkorában "fénylények" jelentek meg előtte, és szóltak hozzá. Iskolai tanulmányainak befejezése után a kecskeméti kórházban dologozott ápolóként, majd 2001 környékén, mint alkalmazható ambíciózus, és tehetséges fiatalember kapcsolatba került a Nemzetbiztonsági Hivatallal, de az ott tapasztalt korrupciós tevékenységek elfogadhatatlanok voltak a számára, ezért távol került az intézménytől, és végül kizárták. Ezután felvette a keresztény vallást, és internetes leleplező-munkákba fogott. 2003-ban a Nemzeti Nyomozó Iroda államtitoksértési bűntett gyanúja miatt eljárást indított ellene. 2007-ben létrehozta a Hírháttér c. weboldalt, ahol számos tudósítást, híerelemzést, írott és filmes interjút (stb.) tett közzé. 2011-ben önkényuralmi jelképek terjesztésének címén letiltoltták a Hírháttér weboldalát, de azt külföldi tárhelyszolgáltató révén igyekszik továbbra is üzemben tartani.

Tevékenysége Szerkesztés

------- ez még bőséggel bővíthető -------

Az Otthonvédő Tanács, és a Koppány Csoport aktivistája.

Bírálata Szerkesztés

Az Index rendszeresen támadja, lejáratja írásaival.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki