FANDOM

Ipetgoatii.jpg

Az I, Pet Goat II (magyarul: Én, a kölyökkecske II) egy 2012.07.03-án megjelent animációs film. A Heliofant nevű cég készítette. Rendezője és írója Louis Lefebvre. A film zenéjét a Tanuki Project készítette, a címe "Stream" (Folyam).

A film a múltban, napjainkban, és a jövőben sok, a világra nagy hatással levő vallásos, és háttérhatalmi eseményt egyidejűleg egyesítve, kizárólag képi és zenei elemekkel, azon belül is töménytelen mennyiségű közismert és közismeretlen okkult szimbólum használatával, dialógusok nélkül tár elénk.

Kérdés, hogy a címben miért tüntették fel második részként, mivel a filmnek nem volt első része.

Mivel a film üzenetére még maguk a készítők sem adtak igazán kielégítő magyarázatot, ezért "megfejtését" illetően rengeteg embert hozott lázba, akik számtalan különböző magyarázatot hoztak létre a film üzenetére vonatkozólag - a film igazi üzenete azonban mindmáig megfejtetlen. A készítők szavai:

"Having said that, many people have asked me to explain my work and I am sensitive to their request. So I will try to provide some possible suggestions for the interpretation to the most commonly asked questions, but hope you will keep in mind that your answer is probably better.

There are many themes interwoven into the film, but the main story is about the crumbling away of the hierarchical world based on control and oppression, and the rising up of spiritual man, awake to his divine nature, free of intermediaries, fire in his eyes."[1]

A film 4 díjat is nyert:

  • Ocelot Robot Film Festival 2012 | Winner Best Short Film (Legjobb rövidfilm)
  • Fubiz | Best of 2012 (14th of 100) (2012 legjobbjai - 14. a 100ból)
  • Short of the Week Awards | The Future of Animation
  • 4th International Animated Short Film Festival “Ciné court animé” (Roanne) | 3D Movie Creation Best Film Distinction
HeliofantLogo.jpg

A Heliofant logója

Nem jelenthetjük ki biztosan hogy a készítők az Irányítók alá tartoznak, és produkciójuk valamiféle hazugságokat rejtő figyelemelterelés lenne, vagy pedig éppen ellenkezőleg, szembefordulnak velük a filmen keresztül kiszivárogtatott információk segítségével - mindazonáltal a Heliofant logója a 13-as szám sötét misztikai képjelét tartalmazza, ami látszólag könnyen behatárolhatóvá teszi a produkció hovatartozását.

Cselekmény Szerkesztés

Bevezető jelenetSzerkesztés

Egy kölyökkecskét láthatunk vonalkóddal a fején, bedobozolva, szögesdróttal körbekerítve. Majd egy furcsa, hipnotizáló-szerű hangot hallunk, és a kölyökkecske pupillái megmerevednek, a feje elkezd körbe-körbe járni.

OsztályteremSzerkesztés

Szimbolizmus Szerkesztés

A filmben gyakorlatilag kijelenthető, hogy nincs olyan részlete, amely ne bírna szimbolikus jelentősséggel, ne adna hozzá plusz információt a film megértéséhez, ezért aki meg szeretné azt érteni, nagyon részletes vizsgálatra, és sok háttértudásra van szüksége.

A film jelentése Szerkesztés

A filmmel kapcsolatban elég sok magyarázó, "leleplező" videó és cikk készült. Többek között Alex Jones is meginterjúvolta a készítőt. [2]

http://heliofant.com/index.html

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki