FANDOM

CoronitaClassics youtube és facebook felhasználó "Ezotéria-Ezoterika"című videójából. 

Forrás: https://www.youtube.com/watch?v=WHhFBWvlPJQ

A videó tartalma írásos szövegben Szerkesztés

" Az igaz és valós történelmet sosem fogják oktatni mert annak ismeretében az emberek könnyen rátalálnának arra a csoportra amely több évezrede manipulálja őket. E csoportnak egyetlen célja van megbosszulni mind azt melyet az ő arany koruk halálát okozta. Amikor ti ezotériáról beszéltek akkor ti azt az összevissza-zagyvaságot majmoljátok melyre ők oktatnak benneteket (Megj.: idomítás) melyet exotériának hívnak. De annak is a félrevezetett formáját amikor is azt hitetik el veletek, hogy valami huszadik dimenziós entitást kell csatornázni a nagyszobába két gyertyával. Ez az emberek totális manipulációja. Pedig az egyenlet ettől sokkal egyszerűbb.  

Az ezotéria nem más mint egy kódolt szöveg vagy szöveg csoport lefordítása. Példának okáért említhetem azt hogyha valaki arról beszél milyen Budapestinek lenni akkor azt csak az érti meg aki ott született és/vagy lakott, lakik és belül lényében letudja fordítani ezt az érzést ez az ezotéria. Amikor két ember kódot, kódolt vagy akár fél szavakból is megértik egymást. Ez az ezotériai beszélgetésnek egy formája! Amikor egy bizonyos témakörről beszélve mások füle hallatára úgy képesek levezetni egy dialógust, hogy abból ismétlem abból az embirka (Értsd.:profán hallgató) egyetlen szót sem ért meg. Ez az ezotéria és nem az, hogy szellemek úszkálnak az éter bizonyos tájain és nem az amit a tévében láttok Lomini (tévé guru) szektájának vezetésével amely valójában mágia és más néven modern kori agykontroll és tömeg manipuláció. Az ő újkorukba ahol majd mindenki tisztán látó és halló lesz miközben gyermeke napi egy dollárért műanyag lábelit gyárt a kínaiaknak. Tudatlanság és megvezetettség dühöng ezen birkák körében és ez mind az "egy idióta százat csinál" -nak a végeredménye. Elég egyetlen magát látónak v. nagy tudásúnak kikiáltó képzelgő és máris megtörténik a pillanatnyi katasztrófa melynek több tízezren esnek áldozatul. Nos hadd vezesselek be benneteket a valós ezotéria alapjaiba. Emlékeztetőül az ezotéria két vagy több fél közötti kódszavakban való kommunikálást jelent és most a legalapvetőbb ezotériai oktatásban lesz részed melynek nem más mint Atlantisz igaz története.  

Már több videómban próbáltam rámutatni erre a dologra de úgy látszik sokan nem figyeltek és romantikájukból kifolyólag a mai napig olyan elméleteket követnek vagy gyártanak eme lelki sivár egyedek melyek teljesen valótlanok és köpködik a szennyet amely nem más mint a nagy rend félrevezető információja. Igen, kemény szavakat használok mert úgy tűnik csak a dráma ébresztheti fel elromantikásodott lényeteket.  

Tehát Atlantisz:  Atlantisz valójában egy ideológia! Egy régen letűnt magas intellektuel alapú társadalmi rendszer volt (Megj.:Technokrácia). Megismétlem, egy társadalmi rend-szer volt. Helyileg véleményük szerint, titkos oktatások szerint valahol Dél-Amerika és Egyiptom között volt fellelhető eme társadalom. Még egyszer, társadalom. Nem ország, hanem társadalom! Tehát itt egy fogalomról van szó és tanairól, mindennapjairól stb.  Mit tudunk Atlantiszról? Nos annyit, hogy elmosta a víz. De mit is jelent a víz az ő nyelvükön? Nos a víz az ő nyelvükön tömeget jelent. Azt a tömeget mely szerintük az a plusz felesleg amelyet úgy hívunk a mai napig, hogy csőcselék. Vallás és állam, de milyen állam? Egy demokratikus és szocialista nézetű világrend! Ez pusztította el valójában Atlantiszt. A legkorábbi titkos társaságok már régóta megszállottan építik ama tervet mely elpusztítja az ő társadalmuk ellenlábasát, amely tönkretette az ő aranykorukat és ez reprezentálva van a beavatásnál.  

A babiloni Hiram A Biff képében. Aki a tudásnak és fénynek atyja volt. És fáklyája a korai társadalomnak. És erre fel is esküsznek a beavatáskor miszerint elpusztítanak minden vallást és minden nációt kívülről és belülről! Átmentik a saját titkos tanaikat és szekuláris humanizmust azaz a világiasságot és azt oktatják a rabszolgásított tömegeknek hogy az ember egyenlő istennel. Remélem ez lelkileg felébreszt. William T. Still  azok egyike volt akik közöttük? min ügyködnek ezek az atlantisziak valójában és ezt könyvében le is írja melynek címe New World Order (New World Order: The Ancient pLan of Secret Societies. Huntington House Pub, 1990) . Egy több ezer éves terv melyet szájhagyomány útján, mondják adnak a tagoknak és leírva szakban nincs. A cél egy egyetemes literalisba - demokrácia létrehozása melyet a csak "nagy terv" de a "nagy vállalatként" is emlegetnek melynek valós ideológiai neve az "új Atlantisz". Remélem most már értitek mit jelent valójában az ezotéria kifejezés. De ha még mindig nem tiszta olvassátok el mit jelent a metafora szó jelentése.

Kiegészítő tartalom Szerkesztés

MTA - Magyar Értelmező Kéziszótár Akadémiai Kiadó, 2003.

Exoterikus: Kívülállók számára is hozzáférhető, elérhető.(Mék,?)(nincs benne)

Ezoterikus: Csak a beavatottaknak érthető.(MÉK,334. old.)

Más forrásból:

Exoterikus: a kívülállóknak is hozzáférhető és érthető; közérthető, népszerűsítő(kislekszikon.hu)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki