FANDOM

Borg

Az emberiség jövője ?

A Borg-project az Irányítók hosszútávú terve az emberiség átalakítására.

Magyarázat Szerkesztés

A projekt szerint az emberiséget lépésről-lépésre át kell alakítani egy agresszív, kozmikus, hazátlan, gyökértelen hadsereggé, vagyis az Új Ember(Homo Nuovo), ami majd bolygóról-bolygóra járva meghódítja a világűrt, új genetikai, biológiai és technológiai elemekkel gazdagítja magát, így "fejlesztve" önmagát. Ezt a Star Trek univerzumban szereplő egyik létforma, a Borg szimbolizálja; ezért adta a tervnek a "Borg-project" nevet Tóth Bálint, az Irányítók-wiki alapítója. (Lenon Honor amerikai dokumentumfilm-rendező pl. "Borg Agendának" nevezi.)

Kereszt a Koronán 15 1607:24

Kereszt a Koronán 15 16

Ennek elemei: az emberi agy programozhatóvá tétele, a rasszok eltörlése, a női nem eltörlése (vö: feminizmus), az egyéniség, az emberek közötti különbségek minimalizálása, a technológia integrálása az emberi testtel, az emberek egyetlen félig szerves, félig gépi rendszerbe szervezése technológia segítségével.

Transzhumanizmus Szerkesztés

Bővebben: lásd a Transzhumanizmus szócikket

A Borg-project szerves része az "ember-gép amalgám" létrehozása, tehát az emberi faj "fejlesztése" bio- és nanotechnológiának az emberi szervezetbe való beépítése segítségével.

Az emberiség felkészítése tudatilag Szerkesztés

  • Sci-fi filmek, sorozatok, könyvek alkotása és terjesztése, hogy tudatilag szoktassanak az űrutazás, az űrbéli élet és az idegen fajokkal való találkozás gondolatához (Star Trek, Babylon 5, Csillagkapu, Battlestar Galactica, Earth: Final conflict, Star Wars, Alien, E.T, Prometheus, Battleship, Battle: Los Angeles, Oblivion, Függetlenség napja, Ötödik elem, stb.)
  • A Föld elhagyására, új lakható bolygó keresésére felkészítő hírek, filmek stb. megjelentetése. [1] [2]
  • Az ún. űrturizmus megjelenése; egyre több projekt keretében egyre több (kezdetben vagyonos, később egyszerű hétköznapi) ember bevonása ártalmatlannak tűnő, ám céltudatos űrutazásokba. (Lásd még: Mars One project)
  • Transzhumanista vonatkozások megjelenése filmekben, sorozatokban, különös tekintettel az ember-gép amalgámra, a gépek emberfeletti képességeinek hangsúlyozására (Mátrix, Terminátor, Transformers filmek) és a technológia szexualizációjára. (Jellegzetes példák: Terminatrix, Seven of Nine.)
  • Feminista, homoszexuális propaganda; rasszista és antirasszista propaganda egyidejű alkalmazása.

Globális űrhajóskiképzés program Szerkesztés

Az emberiséget elkezdték hozzászoktatni fizikálisan is űrutazási körülményekhez. Ennek már számos jelét észrevehetjük:

  • Találmányok, amiket az űrhajós környezetben használhatunk (szolárium, kondigép, inkubátor, virtuális valóság)
  • Időjárási szélsőségek, nagy légnyomás- és hőingadozások kieszközölése a HAARP segítségével
  • Űrtechnológia fejlesztése
  • Instant, korlátlan ideig eltartható, illetve mesterségesen szintetizálható élelmiszerekre szoktatás
  • First person shooter játékprogramok, paintball és airsoft kultúra

Az Új Ember Szerkesztés

Az Új Ember kifejlesztése sok új technológiát igényel, ezért az Irányítók hatalmas összegeket fektetnek a következő kutatási területekbe:

Globális 9/11 Szerkesztés

Battle los angeles ver7 xlg

Az Irányítók egy hamisított idegen inváziót készítenek elő, részben az égre vetített (Project Bluebeam), részben valóságos, a Marson gyártott űrhajókkal. Ez Casus Bellivel fog szolgálni a számukra egy ártatlan világ lerohanásához. A 2001. szeptember 11-i merényletek és az azt követő Afganisztán elleni háború részben ennek a főpróbája volt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki