FANDOM

Bgrove.jpg

A Bohemian Groove (Bohém Liget vagy Cseh Liget - az elnevezés jelentősége ismeretlen) egy park Észak-Kaliforniában [1], mintegy 65 hektár területen. Az itt minden év július 15-én megrendezett találkozóról nevezetes hely, melyen befolyásos, magas rangú emberek (politikusok, üzletemberek) találkoznak.

Bohemian Club Szerkesztés

Bclogo.jpeg

Bohemian Club logója

A Bohemian Club egy okkult, sátánista (?) zártkörű társaság. Totemállata/szimbóluma a bagoly (lásd Moloch), betűjele a "B C", mely egyúttal a Before Christ rövidítése is, és paródiája a rózsakeresztes "R C" betűjelnek is.

A klubnak kizárólag csak férfitagjai lehetnek, nők nem kaphatnak teljes körű tagságot.Viszont négy nő kapott tiszteletbeli tagságot, a rendezvényekre csak a "City Club" épületének első emeletére engedik be őket, beljebb a parkba már nem.

Rituálék Szerkesztés

A résztvevők minden évben bemutatnak egy sátánista gyökerű rituálét szimbolikus áldozattal. Ennek neve Cremation of Care, melynek keretében egy Moloch-szobor előtt egy fém gyermekcsontvázra felépített, kartonpapírból készült gyermekbábút égetnek el. A bábú neve Dull Care (unalmas törődés) és a résztvevők lelkiismeretét szimbolizálja. A fém csontváz minden évben ugyanaz, csak a papírborítást cserélik. Egyesek szerint régen valódi emberáldozatokat (gyermekeket) mutattak be Moloch-nak, de erre konkrét bizonyíték nincs.

A rituális homoszexuális orgiák is gyakoriak.

Titkosság Szerkesztés

A találkozók sokáig titkosak voltak, majd a '60-as, '70-es években kezdtek információk kiszivárogni róluk, melynek hatására tüntetések kezdődtek a környéken. Az első fényképek a ligetben tartott rituáléról az 1905-1908 körül készültek. Az első sikeres beszivárgás Philip Weiss újságíró nevéhez fűződik. Ő leírta, mit látott [2], de bizonyítékot nem rögzített. Az áttörést Alex Jones hozta el, aki 2000-ben videofelvételeket készített a rituáléról és más részletekről.

A médiában Szerkesztés

Alex Jones on Bohemian Groove01:31:37

Alex Jones on Bohemian Groove

Alex Jones confronts David Gergen06:57

Alex Jones confronts David Gergen

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki