FANDOM

Adolf-hitler.jpg

Ceruza.jpgEz a szócikk erősen hiányos. Segíts az Irányítók-wikinek a bővítéssel.

Adolf Hitler (született: Braunau am Inn, 1889. április 20. – hivatalosan elhunyt: Berlin, 1945. április 30.) osztrák politikus és festőművész, a német nemzetiszocializmus vezéralakja, Németország kancellárja, később a Német Birodalom "Reichführerje" (birodalmi vezetője). Egyes feltételezések szerint a második világháború után Dél-Amerikába szökött

(némely verziókban az USA felelőssége is szóba kerül a Gémkapocs hadművelet keretében) és csak később hunyt el.

Életrajza Szerkesztés

Kapcsolata az Irányítókkal Szerkesztés

Ismeretes (a "hivatalos" történelemírás is elismeri), hogy Adolf Hitler és mentora, Dietrich Eckart a Thule társaság tagjai voltak.

Hitlert és az NSDAP-t 1929-től a cionisták jelentős összegekkel támogatták. Az Irányítók által működtetett cégek is érintve voltak: a Kuhn & Loeb bankon keresztül folyósították a pénzt Hitlernek, a Ford Motor Co. gyártotta a náci tankok egy jelentős részét (főleg kezdetben) és a Rockefellerek többségi tulajdonában lévő Rockefeller's Mobil Oil szállította az üzemanyagot a náciknak. A koncentrációs táborok működtetéséhez szükséges informatikai infrastruktúrát az IBM biztosította. Bár Németországot eleinte támogatta a háttérhatalom, később az egész világ ellenük fordult és mindent megtettek hogy legyőzzék Hitlert.

Egyes feltételezések szerint Hitler édesapja, Alois Schicklgruber Nathan Rothschild törvénytelen fia volt, valamint más feltételezések szerint Angela Merkel, német kancellár Hitler lánya (vagy lefagyasztott spermája révén később születhetett meg, vagy más források szerint Hitler az 1960-as években halt meg Argentinában, így természetes úton is nemzhette Merkelt).

A II. Világháborúban Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki