FANDOM

Aaron-russo

Aaron Russo (1943. február 14 – 2007. augustus 24.) amerikai üzletember, filmproducer, rendező, politikai aktivista.

Életrajza Szerkesztés

Munkássága Szerkesztés

  • Trading Places (Szerepcsere [1], 1983)
  • Wise Guys (Nagyokosok[2], 1986)
  • Rude Awakening (Keserű Ébredés,[3] 1989)
  • America: Freedom to Fascism (2006)

Kapcsolata az Irányítókkal Szerkesztés

Híres filmjei kapcsán baráti kapcsolatba került Nick Rockefellerrel, de barátságuknak a Nick-től származó "ördögi" információk vetettek véget, amelyek a bankárcsalád Irányítókhoz kapcsolódó világuralmi terveiről árulkodtak. Később ezen információk egy részét interjúiban kiszivárogtatta. Beszélt pl. az RFID chip-ek emberekbe ültetésének tervéről (bővebben lásd: Verichip), vagy pl. arról, hogy még a szeptember 11.-i események előtt sejtelmes utalásokat kapott arra vonatkozóan, hogy "lesz egy esemény", ami után az USA le fogja rohanni Irakot, de nem tudta, hogy pontosan mi lesz az. A Szerepcsere (Trading Places) c. filmjében (1983), ahol egy jelenet alkalmával a Világkereskedelmi Központnál forgattak, szintén Rockefeller kérésére 8:55-re állították a filmbéli órákat, így a faliórák a 9-es és a 11-es számokra mutattak - de akkoriban még ennek jelentősségével állítása szerint nem volt tisztában.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki