FANDOM

London2012 logo.jpg

2012-es olimpiai játékok hivatalos logója

A 2012-es londoni olimpia a négy évente hagyományosan megrendezett nyári Olimpiai játékok 300. alkalommal megtartott eseménye volt az angliai Londonban, 2012. július 27. és 2012. augusztus 12. között.

Az esemény világszerte nagy visszhangnak örvendett a 2012-es év világvége-váró hangulata, a terrorizmusra hivatkozó példátlan mértékű angliai biztonsági katonai intézkedések, valamint az Irányítókhoz köthető töménytelen nyílt-okkult szimbólum promóciós anyagokban, és egyéb az olimpiához köthető helyeken történő vészjósló használata miatt.

Előélet Szerkesztés

Szimbolizmus Szerkesztés

London2012 ZION.jpg

ZION felirat a 2012-es londoni Olimpia logójából

  • Az olimpia hivatalos logójával kapcsolatban többen észrevételezték, hogy a ZION betűk egyszerűen kiolvashatóak belőle (vö: cionizmus). A logó központi, de mégis legkevésbé észrevehető eleme (vö: szem előtti elrejtés) egy rombuszra erősen hajló paralelogramma - a rombusz fontos szabadkőműves jelkép. Ez a ZION i betűjén a pont (vö: "feltenni az i-re a pontot"), amelynek a 2012-es évszám (melyet a logó állítólag formáz) esetében nincs értelme (kényszeresen eröltetett magyarázat volna, ha ezt a második, feleslegesen megdöntött 2-es értelmetlenül levágott felső végének tekintenénk - de az alibi magyarázata valószínűleg ez lehetne). Szintén nincs értelme annak, hogy a logó tartalmazza a TM betűket, mivel nem kereskedelmi védjegyről van szó - viszont a TM betűk gemátriai összege 33. Érdekesség, hogy a betűk körvonalaiban viszont összesen már 34 törés található, 29 pontban. A betűk között kihagyott hat háromszög tárgy-háttér cserével egy piktogramszerű alakot mutat (ennek szándékossága kétséges), aki sportol avagy a "london" feliratra mutat. London nevének kis kezdőbetűvel írása szintén magyarázatra szorul.
London2012 AllSeeingLights.jpg

A londoni olimpiára épített nagystadion kivilágítása

  • A kifejezetten az olimpia számára épült londoni nagystadion kivilágítását 14 darab háromszög formájú szerkezet adta, melynek csak a felső felében helyezkedtek el a lámpák (vesd össze: mindent látó szem).
Olimpia kabalafigurak.jpg

A 2012-es olimpia egyszemű kabalafigurái

  • Az olimpia mascotjai, Wenlock és Mandeville két egyszemű lény.

Nyitó és záróceremónia Szerkesztés

A PirosPirulaProjekt cikkei a 2012-es Olimpiával kapcsolatban:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki